Çarşamba, Temmuz 21, 2010

Istanbul'da Son Gece

Kismete bak, bloga yazma yazma, sonra Istanbul'da belesten bir gece gecir, otur bilgisayarin basina.

Yaklasik iki aydir Istanbul'dayim. Yillardan sonra ilk kez bu kadar uzun geldim. Bugunku Delta ucusumuz ertesi gune ertelendigi icin son gecem. Az once Cinaralti'ndan geldim. Sutis'in kazandibi muthismis yahu. Saray'inkine bes basar.

Iki saat sonrasi... Yakin bir arkadasimla telefonda konustuk uzun uzun.

Artik sonra yazarim tekrar. Galiba yatsam iyi olacak. Zor bir gun beni bekliyor.

5 yorum:

bgm dedi ki...

2 şey
1-aşkolsun...
2-senden birşeyler duymak guzel...

YesilErik dedi ki...

Bgmcum, kizma nolur... Haklisin, cok opuyorum seni.

İsmail dedi ki...

merhaba dökme demir tencere ve tavaları dökme demir tava linkinden satın alabilirsiniz.

MAVİ TUTKU dedi ki...

İşin kolayına kaçtığım fikrine nerden kapıldınız?

servis dedi ki...

Bloğunuza gerçekten hayran kaldım çok güzel bilgiler vermişsiniz. Ambulans Uçak konularında profesyonel hizmet vermekteyiz