Pazartesi, Ağustos 16, 2010

Kirpicik 26 Aylik

Bugun Kirpicik tam 26 aylik oldu. Insanin inanasi gelmiyor. Evet biraz buyudugu hissi var elbette ama sadece biraz :)

Evimize ve duzenimize alismamiz sandigimdan cok daha uzun surdu. Uyku duzenimiz bile ancak bir haftada rayina oturdu. Sonra Kirpicik tekrar tam zamanli yuvaya baslayinca bundan hic hoslanmadi ve hircin bir cocuk oldu cikti. Ancak gecen hafta tam anlamiyla bir uyum sagladi. Ondan once surekli bir itiraz, surekli bir fiziksel olarak bogusma halinde geciyordu. Araba koltuguna kesinlikle oturmak istemiyor, oturuyor kalkmak istemiyor. Banyoya gidelim diyorum itiraz, zorla sokuyorum, hadi cikalim diyorum cikmak istemiyor. Bez degistirtmekten zaten hic hoslanmaz, bez degistirme zamanlari tam kabus. TR'de ayakta bez degistirmeye baslamistik, kaka durumlari haric tabii. Ama ayakta bile yakalamak cok zorlasmisti Kirpicik'i...

Butun bunlar uzerine dedim bizim yavrucuk da bu terrible two illetine tutuldu herhalde. Her seye itiraz. Sonra gecti cok sukur. Gene bir suru sey tutturuyor ama bogusmuyoruz artik cok fazla. Daha bir sakinledi...

TR'de el bebek gul bebek, surekli hareketli bir yasam, bir gun trene biniyor, ertesi gun vapura... Buradaki rutin yasam, anneanne, babaanne, amca ve dedenin yoklugu, etrafta ingilizce konusulmasi filan etkiledi onu eminim. Ama en cok onu yuvaya birakmama uzuldu, iki ay boyunca her saniye dipdibe olduktan sonra sanirim onu terk ettik filan zannetti canim. Gecti cok sukur...

Ben neler yapiyorum? Burasi da her taraf gibi kavruluyor bu yaz sicaktan. Ama klimali ortamlarda disari cikmadigimiz surece sikayetimiz olmuyor pek. Gene de bu suni ortam hosuma gitmiyor benim. TR'de terliyorduk cok ama daha dogaldi bu.

Calismaya calisiyorum. Dersler baslamadan once biraz daha gevsek bir tempom var. Ama gevseklik bana gore degil kardesim. Birisinin tepemde sopayla durmasi filan lazim. Bir turlu disipline olamiyorum. Bir nevi bir hastalik gibi bir sey...

Arabamizin penceresinin acilip kapanma mekanizmasi bozulmus. Hem de uc pencerenin birden. Aralarina epey yuklu bir miktar para sikismis. Acik olani yaptirdik, otekiler duruyor. Bir sure o pencereler acilmadan da yasayabiliriz sanki. Ama uretici firmayi arayip sikayet ettim. Dedim biz hyundai almadik, niye patir patir patladi bu camlar bizim bir tarafimizda? Bu ogleden sonra geri doneceklermis bana. Belki bir indirim neyin verirler, ne bileyim. Ben sikayetimi edeyim de...

Yeniden mini etek giymeye basladim. Sikti bu Fethullah modu :PPP Saka saka.. Ama daha cok pantolon giyerim ben hep. Etek de kotu bir secenek degil. Giymek lazim porsumeden :P

Bu yazida boyle daldan dala atlayis seklinde olsunmus....

6 yorum:

fethiye dedi ki...

26 di mi ya!

Ya sunlari bir daha, daha tanidik ortamlarinda uzun bir sure bir araya getirebilsek keske. Bu arada biz de bir araya geliriz tabii hehehehe

İsmail dedi ki...

merhaba dökme demir tencere ve tavaları dökme demir tava linkinden satın alabilirsiniz.

ıvır zıvır dedi ki...

Dilerseniz bu güzelim günlüğünüz, tanıtımı için dizinlerimizde yerini alabilir. Siz'e bir TIK kadar yakınız. Bilgi edinmenizle birlikte sağlıklı günler dileriz.

Fleur Citrus Sinensis dedi ki...

Blogumuza Bekleriz;

El Yapımı Ahşap Oyuncak Mu;

http://oyuncakmu.blogspot.com/

Bedia & Emre

Adsız dedi ki...

Sayın admin,paylaşımlarınız işimize çok yaradı.dell laptop teknik servisleri olarak teşekkür eder,başarılar dileriz.

küçük Joe dedi ki...

Yeşil Erik, seni merak ettim. Sen benim blog dünyasına girmeme vesile olmuş bloggersın. Gelip bakayım dedim. Ama en son 2010'da yazmışsın. O zaman kirpicik 26 aylık yani, 2 yaşındaymış. Şu an demek ki sekiz yaşlarında olmalı. Sevgilerimi yollamak istiyorum. Ben hala blog yazıyorum. Ama tanıyamayabilirsin. Eski YnYnY yeni küçük Joe. Eski blogu kapattım. Keşke gene yazsan. Yazılarını özledim.