Perşembe, Aralık 08, 2005

Maksat konu$uk olsun

Ay ne yazsam. Gecen aksam Closer’i izledim. Begendim bu filmi, iyi bir filmdi, ama sevmedim. O kadar abartildigi kadar yoktu bence. Zaten zor begenirim film. Hic kendim cekmedim, atip tutuyom iste oyle. Cekenler zor bisey oldugunu soyluyorlar ama…

Dun aksam da LOTRin fellowship’i vardi tv’de. Sankim Sauron’un esiri bizlerdik, mihlandik basina, kalkamadik. Dedim dvd’sini koyayim istersen Erik’e, yok dedi, o zaman aralarda oraya buraya ziplayamayiz, uzun film. Pic ettik filmi. Zaten Erik bu Frodoyla Sam arasinda carpik bi iliski oldugundan supheleniyorum, herifin bakisa bak dediginden beri ben de baska bi gozle izler oldum. Her sahnede, haha bak burada da yavsiyo sanki diyerek eglendik.

Aksam eve ac kurtlar gibi geldik. Ne yesek, ne yesek diye oraya buraya saldirip, dolap kapaklari acilip kapandiktan sonra buzlugun derinliklerindeki iki lahmacunumuzu gorduk. Erik corba da yapmisti, nefis pirinc corbasi. Evin corbacisi Eriktir. Ben de salata ve bilimum ot ve sebzeden sorumluyumdur. Bi enginari sevdiremedim Erik’e. Enginar sevilmez mi yaaa, anlamiyom ben. Ha, karalahanayi unutuyorduk. Yoresel yemegimiz olan cok sevgili karalahana dolmasini da bayila bayila yemez Erik. Herhalde onu yiyerek buyumediginden tadina alisik degil, ne bileyim. Ama var midir karalahana dolmasi gibisi soguk kis gunu, ustune de yogurt!! Hele o korpecik saplarinin tadina doyum olmaz. Bu arada karalahana dolmasidir, sarmasi degil! Zeytinyagli yaprak dolmasi sarma olabilir ama karalahanaya dokundurtmam. Neymis? Karalahana DOLMASIymis… Aferin. Anneme soyliyim de yapsin bari, canim cekti simdi. Zeytinyagli yaprak sarmasini da kayinvalidem yapacakmis, oyle dedi. Bir simariyoruz, bir simariyoruz daha gitmeden, oyle boyle degil.

5 yorum:

ycurl dedi ki...

Hmmm karalahana dolmasi dedigine gore Karadenizlilik var. Burada bir arkadasim da Karadenizli o da bahsedip duruyor cunku ben hic tatmadim. Paziya benziyor tadi ama tatmadan bilemem. Demek hala lahmacun kalmis bak sen :) Bir erkegin corba pisirmesi cok iyi. Benimki de super kirmizi mercimek corbasi yapar. Bu arada Closer'i ben de sevmedim. Sanirim konu biraz itici geldi. Ama muzikleri guzeldi. Damien Rice olayi bitirmis. Istersen yollarim :))

Mert Ulas dedi ki...

Damien Rice'in sarkisi gercekten cok guzel, bu arada Frodo ile Sam arasinda kesin bisey vardi bende hissettim :)

bonafide dedi ki...

ya bu frodo sam olayına koptum, bi de öle izlemek var filmi, hakkaten kırılırsın gülmekten o noktada, kıskandım sizi :)

denizkızı dedi ki...

Karalahana dolması tabii ne demek sarması incelmez öyle sarma gibi kırıtıp durmaz narin narin,hatta muska şeklinde sarılır elde ve hatta içine parça et bilem konulup hepten yumruk dolma haline getirilebilir.Kesinlikle haklısın dolma helbet.Bi de kapuskası yapılır ki parmaklarını yersin.Olsada yesek valla canım çekti şimdi.

YesilErik dedi ki...

Ycurl, burada collard green yedin mi hic? Cok benzer lezzeti karalahanaya. Yalniz buradakiler cok kart oluyor. Daha buyuk yaprakli cinsi gibi ayni aileden. Bi de, efenim, walla kocam diye soylemiyorum, Erik de super mercimek corbasi yapar :) Damien Rice da superdi evet. Tek o bastaki sarkiyi yollarsan kabul edebilirim teklifini. Sagol :)

Mert, di mi ama :)

Pinar, bi de diger filmleri oyle izlemeyi dene. Hele 3.de iyice kopuyorlar, en sonda Sam'in odaya girisindeki bakismalar filan :PP

Denizkizi, ben de tam oyle demek istemistim, sen benim yerime dogru kelimeleri bulmussun, cok yasa. Ne o oyle narin narin, karalahana dediginnnn sert bakisli ve magrur olur... :))) Kapuskasina kuyruk yagi koyarlar genelde. Benim onu midem kaldirmadi ama ya, boggk.. Normal yagla yapilani guzel ama evet :)