Çarşamba, Ağustos 10, 2005

Yaslaniyorlar

MG artik resmen Amerikaya geri tasindi. Ayni sehirde degiliz ama artik daha sik gorusebilecegiz. Hem gidip gelmeler acisindan, hem de telefonda. Cok iyi oldu. Insallah onun icin de yeni isi hayirli olur.

Dun aksam uzun uzun konustuk telefonda. Laf dondu dolasti, annelerimize geldi. Yaslaniyorlar dedik. Yaslandikca da sanki daha bir kirilgan, alingan ve inatci oluyorlar. Idare etmek denen seyden daha s1k yaptigimizi farkettik ikimiz de. Bazi olaylar var ki, birebir ayni sekilde davranmislar, hayret ettik. Aslinda dusunuyorum da ben evden ayrildiktan sonra daha cok gozlemler oldum butun bunlari annemde. Artik kendi duzenimi kurdugumdan annemin duzeni ve belli olaylara bakis acisi bana eskisinden daha degisik gorundu. Tabii bir de birbirinden uzak kalmanin etkisi var. 6 ayda bir annemi her gordukten sonra ilk bir kac gun mutlaka birbirimize bir giriyoruz. Sonra bir kac gun icinde alisiyoruz yeniden birbirimizin huyuna suyuna. Devamli gorusme olanagi olsa nasil olurdu acaba diye de dusunuyorum ara sira. Sanirim bunu da yasamadan gormek zor. Ama gorusme frekansiyla didisme frekansi arasinda dogru bir oranti olabilecegini hissediyorum icten ice.

Hiç yorum yok: