Salı, Ağustos 09, 2005

Bu aralar

Birader bizimle kaliyor bu hafta. Dun oglen yemegine birlikte gittik, sonraciima ustune kahve ictik. Bi arkadasiyla beraber geldiler. Gencler biz gunduz isteyken takiliyorlar, iyi oluyor. Zaten gece hayatlari da hizli, oglene ancak uyaniyorlar. Bize kendimizi iyice yasli hissettiriyorlar, sagolsunlar. Yorgun argin gel, mutfaga gir. Bu kismi guzel aslinda. Bir seyler pisir, ye. Buraya kadar da iyi. Ama sonrasi i-ih. Koltukta sebzelesmeye baslandigi an olmuyor, bir seyler eskisi gibi degil diyor insan.

Dun aksam acliktan olduler gencler biraz. Bizim isler cok uzadi, yemegi cok gec hazirlayabildim. Erik de gec geldi. Balkonda yemek yiyip sonra da dondurmaciya goturduk cocuklari. Bu aksam da sushiciye goturecez onlari. Biradere gelsin de bizimle kalsin diye haftalardir rusvet ustune rusvet teklif ediyordum. Gel bakh sana her gun mangal var, capona goturduk muydu biz seni bizim? Bak Erik mercimek corbasi yapacak, vs vs vs Heh heh, ise yaradi ki kardis burda. O da bahane ariyor zaten geleyim de soyle bi satasayim diye. Ama arkadasinin yaninda biraz kasiliyor gibi sanki bizimki.

Bu arada benim isler de bi duzene girdi, pek rahatladim. Artik gonul rahatligiyla cikacam su tatile. Kafama da sadece toka takacagim insallah. Erige de oyle yapmasini soyluyorum. Tabi o toka takmasa da olur. En iyisi hicbir sey takmasin o. Onun dinlenmeye benden cok ihtiyaci var. Bakalim, benim nesem yerinde olursa ona da bulasir belki. Yok yok kesin bulasir. Cok bulasik birisiyimdir :P

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Tatilde nerdesin?
İstanbula gelirsen belki neşen bizede bulaşır. :)
Şu sıralar çok ihtiyacım var.

YesilErik dedi ki...

Turkiyeye gelemiyorum malesef bu yaz. Blog araciliygla yapsak o isi? :)