Çarşamba, Ağustos 10, 2005

Tatil oncesi alis ve de veris

Bu arada rejimi resmi olarak savsaklamaya basladigimizi belirtmek isterim. Henuz krem karamel yapacak derecede yuzsuz bir bicimde degil ama yaklasan tatil ve biraderin de bizle kalmasi gibi faktorler hem yuruyusun hem de yediklerimize dikkat etmenin icine etti gibi gorunuyor. (Oy, kendimi tebrik ettim bir an, ne kadar da uzun bir cumle kurdum oyle!)

Tatil icin kendime sort almam lazim. Buyuyen popoma uygun sortum yok. Kilo vermeden yeni bir sey almayayim diyordum ama tatilde de sortsuz olmaz ki.. Hem sadece sorttan bi sey olmaz. Soyle uyduruk bi sey aliyim diyorum. Simdi Ulus pazarina gitmek vardi. Aaah ah. Neyse, burada da uygun seyler satan yerler var. Tjmaxx var bi kere. Ben ona Sabit Pazar diyorum. Mutfak bolumleri harika. Ivir zivir herseyi oradan aliyorum. Kiyafet bolumu de cok iyi. Du$e$ seyler bulmak hayli mumkun. Bi de Kohls var. Oradan da yaz icin kendime tanesi 5 dolara renk renk tshirtler aldim. Bol bol onlari giyiyorum. Iste bir tek bu alt giyim sorun. Onu da idare edecegim artik. Bi de su flip floplardan aliyim diyorum, radikal bir degisiklik yaparak. Plaj terligi olsun. Bakiim giyebilecek miyim. Ayy, iyice alisveris moduna girdim galiba. Islerimi cabuk halledeyim
de bugun, oradan doooogru alisverise…

Hiç yorum yok: