Salı, Mayıs 31, 2005

Huysuzum

Burnum tikali, bogazim hafif giciklaniyor, usumekle usumemek arasi gidip geliyorum. Sicakliyorum, hirkami cikariyorum, ardindan serin geliyor, hirkami once omuzlarima aliyorum, sonra o da yetmiyor tekrar giyiyorum, Sonra yeni bir sicaklik dalgasi icimi sariyor. Tekrar hirkami cikariyorum. Bu zibik dongu gun icinde 30 kere filan tekrarlaniyor. Ustune ustluk aksamdan kalmayim, midem yeni duzeldi ve de huysuzum…

Blogumu ve bloglari ozlemisim, okudum, iyi geldi, huysuzlugumu aldi biraz. Zaten uzun olan haftasonu lastik gibi uzadi, ise de gec geldim. Bi baktim ki herbirkesler hafta ortasina girmisler..

Haftasonu guzel gecti, arkadaslarla dolu dolu. Bol bol gulduk (biraz da alkolun etkisi var tabii). Eski gunleri anlattik, gezdik, tozduk, deliler gibi tikindik, uyuduk, uyandik.. Sonra hepsi sirayla evlerine donduler. Ben de birazdan sadece buzdolabinin ustu temiz olan ve geri kalan her yerini mok goturen evime dogru uzayacagim. Ufukta ikinci bi temizlik harekati gorunmekte…