Cuma, Mayıs 27, 2005

Bugun cuma, enseyi kapa

Isteyim, is yapmam beklenir dogal olarak. Ben napiyorum.. Blog okuyup bi de simdi yazi yaziyorum. Aferin bana. Walla bu gidisle sonum pek iyi degil, korkuyorum.

Dun aksam eve biraz erkence gelip, yemek yapmakla filan da vakit kaybetmeyip hemen okumaya baslamama ragmen bitiremedim kitabi. Iki saatten fazla okuyamiyorum, harflerin arkalarinda minik golgecikler olusuyormus gibi oluyor. Eskiden saatler sonra olurdu bu. Sanirim bi goz doktoruna gorunmem lazim, zaten gene uzagi iyi gorememeye basladim. Klasik hikaye, 0.50 ile basladim, su an gozlerim 3 numara, and counting…

Bugun cok sevincliyim. Eski sehrimizden uc arkadasimiz haftasonu icin bizi ziyarete geliyorlar. Onumuzdeki Pazartesi burada sehitleri anma gunu oldugu icin tatil. (Gerci boyle ziyaretler olmadigi zaman biz gene de tatil matil dinlemeyip calisiyoruz, o ayri.) Bi de bir “cift” arkadasimiz daha var, onlar da niyetlenmisler gelelim diye, bilet bakiyorlardi. Son durum nedir bilemiyorum ama onlar da gelirse guzel kalabalik bir grup olacagiz.

Tabii eteklerim tutustu, ev “biraz” kirli oldugu icin. Bir temizlik harekatina girisiyim dedim. Banyolari temizledim, havlu, carsaf, yorgan, battaniye, kirli olma ihtimali olan gozume ne kestirdiysem camasir makinesine attim. Mutfak berbat haldeydi, mutfagi topladim, yerleri sildim, hatta dolap kapaklarini ve buzdolabinin ustunu bile sildim. Elektrik supurgesini actim, salonu ve alt kati supurdum. (Alt kati talihli bir ciftimize suit olarak verecegiz :P) Sonra yattim, gozlerimin biraz dinlenmis oldugunu dusunerek kitaba geri dondum. Sizmisim.

Ayy, ne guzel olacak simdi, gelecekler, sanki birbirimizi daha dun gormusuz gibi biraktigimiz yerden devam edecegiz.

Mutlu haftasonlari…

4 yorum:

jonquille dedi ki...

gozluk numarasi konusunu dert etme. ben de 0.75'le basladim, 12 senede 6,30 oldu :)) guluyorum cunku persembe gunu gittigim doktor 6,15'e indigini ve inmeye basladigindan dolayi lazer olabilecegimi soyledi. yuppii!
umarim seninki de duser.

şugibi dedi ki...

:)) bu temizlik anlatimi olayina bayiliyorum:) kendim anlatirken de zevk aliyorum, okurken de. ne guzel tepistertemiz olmustur simdi evin. bu arada buzdolabinin uzerini strech film ile kaplarsan silmene gerek kalmaz, arada bir degistirmek yeterli oluyor:)

bende koca postun sadece temizlik kismiyla ilgilendim di mi. ev kadını olacak insanim ben, hep soyluyorum:)

Minik Patikler dedi ki...

Ay ne guzel, bi ozendim sorma :) MASALLAH canim, umarim guzel vakit gecirirsiniz. Bu arada sugibi fikrin supermis hakkaten :) ben butun evi strech filmle kaplasam mi bu tembellikle sadece camasir yikayarak nereye kadar giderim bilemem.

YesilErik dedi ki...

jonquille, ben cesaret edemiyorum lazere, zaten aday gibi de gorunmuyorum. Ama bir kac arkadasimin numarasi seninki gibi 6 civarindaydi, lazer oldular ve hayatlarindan cok memnunlar. Insallah sen de kurtulursun yakinda.

Tuttum bu ztrech filim olayini sugibi :)

Guzel vakit gecirdik minik patikler, sagolasin :)