Cuma, Haziran 03, 2005

Yol-Su ve ElektrLink Calismalari

Biraz blog bakimi yaptim dun. Hep ev temizleyecek degilim ya.. Neyse, ben de su link olayini hallettim sonunda . Gene istedigim gibi olmadi, biraz kayik gorunuyor ama simdilik boyle kalacak korkarim. Bu vesileyle bana link vermis olan herkese buradan kocaman bir tesekkur buketi gondermek istiyorum.

Bir de su bloglines'i halletmem lazim, herbirkesler pek bir faideli diyorlar. Artik sorum olursa rahatsiz ederim.

Bi de su ictigim guzelim kahvenin tadini bi alsam :(

2 yorum:

wizkid dedi ki...

bloglines a baktim faideli gibi gozukuyor ama.. ben yinede usenmeden yesilerik.blogspot.com yazip yesil backround daki beyaz yazilari ve yorumlari okumak istiyorum..

YesilErik dedi ki...

:)))

Ben hala sandvic yazima yorum bekliyorum. Napalim, heveslendirildim bi kere..