Pazartesi, Kasım 17, 2008

Bugunlerde

Bloga yazmak icin uygun zamani bekliyordum bir zamandir. Oyle bir zaman olmadigini farkedince de yazayim dedim bir iki birsey.

Neler oluyor hayatta?

Kirpicik'i sunnet ettirdik. Ne cok agladi yavrum. Bu isin tek tesellisi buyudugunde hatirlamayacak olmasi.

Az once nurtopu gibi bir phone interview'im daha oldu. Bu isler cok yavas ilerliyormus. Bir de basvurdugum iyi okullardan birinden bir yazi geldi. Ekonomik belirsizlikler sebebiyle bu yil kadro acmaktan vazgecmisler. Ekonomik durum dolayli da olsa benim de bir tarafimda patlamis oldu boylece. Isini kaybedenler icin iyice uzuldum.

Islerim yolunda gitmiyor. Biktim usandim artik su sentezle ugrasmaktan.

Kirpicige sundan aldik dun. Hoppidi hoppidi oynuyor, pek mutlu oluyor kendisi :)

Dun ilk kez tatli patates ile birlikte sebzelere basladik. Bir sonraki sebzemiz havuc olacak. Geceleri de pirinc mamasina devam ediyoruz. Gelgelelim bunun uykusuna etkisi minimum duzeyde. Beyefendi gece 3'te kalkip emmeyi fena sekilde adet etti. Son bir aydir filan bu sekilde kalkiyoruz. Ben de artik zombilige de alistim gibi.

Bu pirinc mamasi hikayesinde annem kafami karistirdi epey. Eskiden pirinc mamasi inek sutune eklenip pisirilirmis. Ben de bunca zaman pirinc ununu anne sutune ekleyip pisiriecegiz sandim. E pisirince anne sutunun besin degeri bayagi bir azalir, allah allah diye dusunuyordum. Meger hazir pismis satiliyormus pirinc mamasi. Kutuyu okuyunca bir aydinlandim, bir aydinlandim.

Aksamlari yatmadan veriyoruz pirinc mamasini. Yerken pek bir sinirli oluyor. Acaba hizlica emmeye alisti da, kasikla sutun tadini alip yeterince hizli yiyemiyor diye mi sinirleniyor? Cozebilmis degilim.

2 yorum:

Yesim dedi ki...

Merhaba,
Ilk baslarda cok sinirleniyorlar kasigin yavasligina, cunku sutun gelis hizina alismis durumdalar ve hic beklemek istemiyorlar. Ama zamanla alisiyorlar, merak etme.
Sebzeler hayirli olsun, artik bundan sonra hayat cok daha eglenceli oluyor herkes icin.
Sevgiler.

YesilErik dedi ki...

Tesekkur ederim Calanon. Evet, sanirim sut emdikten sonra vermek gerekiyormus mamayi. Sevgiler.