Çarşamba, Mayıs 14, 2008

Guzel bir surpriz :)

Yaklasik uc yil kadar once bu blogu actigim zaman aklimdan bile gecmezdi. Internetten biraz muhabbet edecektim elbette ama boyle tatli arkadasliklar kuracagimi hayal bile etmedim.

Ne gerek vardi arkadaslarim? Taaa oralardan. Ibekcim, Sucum ve Crystalcim :)

Dun oglen vakti asagiya analize inmistim. Geldim ki adima kocaman bir paket gelmis. Allah allah, bu kadar buyuk miktar ne ismarladim ki, hormonlar iyice kafama vurdu, herhalde bir yanlislik oldu diye dusunurken kutunun ustunde baby'li yazilar gordum. Cok cin oldugum icin hemen bir hediye gonderildigini anladim :P Affetmem yani :P Allah allah kim gonderdi ve ne gonderdi sorulariyla ve suratima gitgide yayilan bir gulumsemeyle actim paketi.

Cok tesekkur ediyoruz efendim, Haydar, ben ve Erik. Bi de, seviyorum ben sizi.

4 yorum:

ibeking dedi ki...

aman efenim ne demek...gelsin miniş büyüsün de üstünde yuvarlansın inşallaahh..öperiz efenim..

şugibi dedi ki...

güle güle kullansın haydar. umarım üzerinde uzuuun uzuuun oyalanır da sen de bizi okumaya vakit bulursun:))

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Görüyor musun YeşilErik?
Sadece kendi çıkarlarını düşünmüşler :)))

(Çok ince bi davranış.Crystal de buraya,yumruk havaya:P )

Oya Kayacan dedi ki...

Oğlan geldi mi diye baktım. Eh, eli kulağındaymış...