Pazartesi, Aralık 05, 2005

W.E.

Selamun hello. Hello-un esselam. Gundelik seyler yazacagimdir. Cuma aksami bir arkidisimizle birlikte sinemaya gitmek uzere program yaptik. Bu arkidislerimizin yeni bebegi oldu, amanin sirin mi sirin bi kucuk adamcik. Simi’nin Theodor’a benziyor ama onun bir boy ufagi gibi :P Neyse, annesi dogumdan beri evde, en sonunda huleyannn deyip bir onceki aksam bazi arkadaslariyla yemege cikmis. Ertesi sabah da kendi basina sinemaya gitmis. Cok iyi geldi valla dedi. Sira babadaydi. Onu da biz cikardik. Once sushi yemeye, ardindan da sinemaya gittik. Charlize ablamizin yeni bir bilim kurgu tarzi filmi gelmisti. Oylesine girelim dedik, bodof seklinde patladi. Hem de daha ilk on bes dakikadan ne oldugu belli oldu. S1k1la s1k1la izledik. Gitmeyiniz, goturtmeyiniz bu filme…

Cumartesi sabahi kalktik, ben biraz gec uyandim. Erik evde ekmek namina bi sey yok diye gene uretime gecmis. Pumpkin spicesimsili bi mufflerlar yapmis. Ha ne? Evet evet muffler. Biz muffin’e muffler deriz de. Neyse, kokuya uyandim gibi oldu. Sansliyim evet, onu da biliyorum. Ben de kahve koydum. Oyle salonda pinekledik. Kizarmis yesil domatesler vardi tv’de, 38. kere onu izledik. Gene su yanlislikla alti kere arabaya arkadan vurma sahnesinde koptum ben. Admit it girls, I’m older and have better insurance!!! Cok seviyorum. Sonra baska kanallara baktik. Pineklemeye ve kahveye devam seklinde. Artik foodnetw. biraz baymaya basladi galiba beni. Hep ayni tipleri izlemekten s1k1ldim sanirim. Bi Christmas harala gurelesidir gidiyor zaten buralarda. Sonra disari ciktik. Bizim Turkiye’dekilere gidis/yilbasi hediyeleri aldik. Hala eksiklerimiz var tabii ama cogunu bir saat icinde halledip sevindik. Bin bes yuz kutu vitamin ve neredeyse herkese kazak aldik gene. Kis gunu, hem bavula da iyi sigiyor. N’apalim. Tabii ondan once lutfen bir sey almayin geyigi donmustu ama boyle bir sey olamayacagini biliyor her iki taraflar da. Neyse.

Aksama da baska bi arkidislerimiz geliyordu. Ote beri bir seyler hazirlamaya giristik. Borek ve kisir yaptik. Kisira nar eksisi koydum, super oldu. Daha once aldigim butun nar eksileri berbat cikiyordu, bu seferki iyiydi, fo$ur fo$ur kullandim ben de.

Pazar gunu sabah da arta kalan borekleri yedik. Sonra ben alisverise devam etmek uzere ciktim. Annemin istedigi polar mont tarzi bir sey vardi, boyle kar desenli filan. Ara ara, elli tane dukkana girdim ciktim, bulamadim. Acayip zevksiz seyler vardi her tarafta. Hic begenmedim hic bir seyi. Biraz zevkliyse zaten fiyat hooop yukseliveriyor. Ayrica moralim acayip bozuldu, kilo aldigimdan beri kendime yakistirmiyorum hic bir seyi. Neyse, geciniz.. Aksam da gene diziler vardi, Desp. Housev. ve GreysAnatomy. Onlara bakildi.

Erik erkenden gitti sabahleyin, gece de gec gelecek. Ben de uyuyakaldim biraz, bir saat gec geldim bugun ama kimsenin seyinde degil zaten, onemli degil. Sagligimiz yerinde, afiyetteyiz, bla bla bla…

8 yorum:

fethiye dedi ki...

:)

yemekvebiz dedi ki...

boylelikle haftanin ilk gunude salimen atlatilmis oldu degil mi?

o soyledigin tur polar ceketlerden sanki old navy de gordum, bir bak istersen sizin oralarda var isi,

birde Foleys'de guzel polar ceketler var aklinda olsun.

Kisira bir dahaki sefere cevizde koy :))

sevgilerimle .
zeynep

ycurl dedi ki...

yesil erik,
ben de soyledigin o tarz polar ceketleri ya lands end ya da L.L. Bean katalogunda gordum. Sanirim Sears Lands End satiyor. Web sayfalarina bir bak derim.

Deniz dedi ki...

Ay siz Turkiye'ye mi gidiyorunuz yilbasinda? Cok imrendim simdi, cok guzel eglenin olur mu?

tavsan dedi ki...

bi de sIkIlIyosun anladigim kadariyla:) ya boyle tatil oncesi rahveti olmus biraz sanirsam. ben gerci bu sefer onu hissedemiyorum yetistirmem gereken isler var, yuzyilin caliskanligimi sergilemek uzereyim. neysem efenim. ya siz simdi istanbul'a gidiyosunuz di mi. biz de gidiyoz ama angara. amerikanya ve vitamin olayi:)) ama gerek bisi ya, ozellile kis gunu yariyo hakkaten. opuyom cok.

YesilErik dedi ki...

Fethiye gelmis, hosgelmis :)

Zeynepcim, baktiydim OldNavy'e, orada bulamadim. Foleys'i ise ilk kez duyuyorum. Bizim buralarda yokmus ondan, baktim. Kisira ceviz de yakisir eminim, deneyecegim bi dahaki sefere..

Ycurl, ya ben bu bahsettigin yerlerin adlarini hayatimda ilk kez duyuyorum. Baktim, llbean denen yerde var bir seyler ama online siparis icin gec kaldim biraz galiba. Neyse, bakacagim bir seyler artik. Sagol tavsiyen icin.

Denizcim gidiyoruz insallah evet. Umarim iyi vakit gecirebiliriz. Gerci bu kadar zaman sonunda sanirim 15. kez filan Turkiye'ye geri gidiyorum tatil icin. Asagi yukari belli gibi kafamda her sey. Guzel oluyor tabii, bakalim..

Tavsancim, tahmin dogru, s1k1liyorum evet ama rehavetten degil. Benim de gitmeden yapmam gereken bir suru is var maalesef.. Bi de baska seyler de var ama onlar hakkinda henuz yapabilecegim pek fazla bir sey yok. Demek siz de yolcusunuz, Ankaraya gidiyorsunuz.. Iyi tatiller size de simdiden canim.

ycurl dedi ki...

Yesil erik,
Foley's o civarlarda Kaufmann :)
keske ben de turkiye'ye gidebilsem.

YesilErik dedi ki...

OK, Kaufmann'i biliyorum evet. Ycurl, belki savunmandan sonra gidersin, biletler de ucuzlamis olur hem bak, ne guzel..