Cuma, Aralık 23, 2005

Istanbul'dan Miribagggg

Gelindi, interneye anca baglanildi. Istanbul guzel, baliklar guzel, raki, bira guzel. Gene gelecek ben :P

Sugibicik dunya sekeriymis, iyi ki blog yazmisiz, tanismisiz, bulusmusuz, canim benim. Simdi pazar da bulusacagiz herkesle, iple cekiyorum.

Sugibi ablasi, birader yanimda, yazdiklarin pek hosuna gitmis :)

Cok uzun yazamiyorum, gece gece zaten sacmaliyor olabilirim. Donunce telafi edip bir kafa sisirme operasyonuna girecegimdir. Simdilik bana musade.

5 yorum:

Margot dedi ki...

Hoşgeldin! İstanbul'da kar yağıyor, dikkat etmek, şapkanı giymek sen :)

Mert Ulas dedi ki...

hosgelmisin, gelmisiz. :) ben henuz raki-balik olayina giremedim ama elbet giricem. Kar yuzu gormemistim california'da supriz oldu burada :)

yemekvebiz dedi ki...

Miribagggg
Senden haber almak ne guzel,
Keyifli gunler sizinle olsun,
iyi eglenceler.
Benim icin simit yemeyi unutma :))

zeynep

ycurl dedi ki...

Oooo yesilrikcim hosgittin Istanbul'a. Umarim doya doya keyfini cikariyorsundur. Raki, balik hmmmmmm...

YesilErik dedi ki...

Ho$bulduk. Ben kar sevmiyom be artik Margot. Hep engel oluyor islerime. Isim gucum olmadigi bi zaman yagsa keske de soyle bi tadina varabilsem.

Mert, raki-balik icin Cibalikapi restoranini tavsiye ediyorum. KadirHas Universitesinin iki yani. Unkapani korusunden gecince sagda.

Zeynepcim, simit yiyecegim senin icin.

Ycurlcum, sagol. Guzel geciyor zaman.