Salı, Kasım 01, 2005

Bayik

Anlatacak pek bir seyim yok. Bir iki gundur pek kil bir modumdayim. Bir seye soz verip de su veya bu sebepten sozunu yerine getiremeyenlere kil oluyorum su siralar. Ozru kabahatinden buyuk olmak, samimi olmamak, icimi bayiyor bu tur davranislar. Keske hic muhatap olmak zorunda kalmasam, ot ot yasamaya devam etsem. Otlarla hasir nesir oldugumu bilirim en azindan, di mi ama.

Bi de basimda bu var: Bir insan gunde kac kere “basically” kelimesini kullanir yahu? Bogacam bu kariyi yemin ediyorum. Yatti, kalkti, zicti basically. Basically, I can’t take it anymore yani!

Ayh, derdim de bu olsun, di mi.. Dedim ya, olumsuzum ve de k1l1m. Isim bitse de gitsem, biraz da Erik’in basinin etini yesem. Miy miy miy...

3 yorum:

aklimdangecenler dedi ki...

Birde sey vardir burda uyuz olurum ben oldum olasi, you know what I mean diye elli kere cumle sonuna konur, benimde No I do not know what you mean diye cevap vermisligim vardir bu gibi durumlarda....You know what I mean, basically ??? hehehehehee...Sevgiler

Adsız dedi ki...

komiksin var ya:) ama dogru valla, hatta aklimdangecenlere de katiliyom. hayir bunlar yuzunden arada bir benim de dilime dolaniyo boole; you know;) iyyy.

fethiye dedi ki...

ben mi yazdim bunlari diye bi an dusunmedim diyl ;) basically you wrote what I am going though now! :)