Salı, Haziran 28, 2005

Mini seyahat planlari, falan fi$mikan

Persembe gunu oglen MG ile birlikte eski sehrimize drive edecegizdir. Heyecan ve de mutluluk :-) Degisiklik iyi gelecek bana… Yol 8-9 saat suruyor, depending on the speeding pattern. Erik gelemiyor, cok isi var. O da yarin sabah is icin sehir disina cikiyor, Cuma aksami gelecek. Bu demek oluyor ki bu aksam bir camasir harekati mecburi. Giyecek bir seyimiz kalmadi, MG ile surtmekten ev islerini pek bir ihmal ettim canim. Sonra kizcagiza soz verdim, sana gullac yapacam diye. Bir hafta on gun oldu benden tik yok. Ne sevinmistim oysaki gullaci gorunce bakkalda. Onu da bu aksam yapayim. Biraz da biradere gotururum diyorum, yesin cocukcagiz. Domestik moduma geceyim.

---
Cok isim var giderayak ama sabahtan beri hala baslamadim. Aferin bana.

----
Annem Almanyaya uctu bu sabah gene is icin. Saati kurup sabaha karsi kalktim. Almanyadaki bankayi aradim, parayi hazir etsinler diye. Uc degil iki gun onceden aradim diye hazir edemeyiz, merkez subeden alin dediler. Oradaki alman mudurle de ahbap olmustuk, adama diyorum kusura bakmayin dun arayamadim ama hani bi guzellik yapsaniz bu seferlik. Yok. Iyi bir adam ama iste kurallara uymayan bi sey yapacak diye odu kopuyor. Bi de aradigim zaman bizim alman mudure bagladilar zannedip direk konusmaya basladim. Istanbuldan firmanin adini veriyorum, karsi taraftaki erkek sesi benle turkce konusmaya baslamasin mi. Dumur oldum. Dedim yanlis bagladilar herhalde ben Herr G. ile gorusecektim. Sonra bagladilar. Ilginc oldu, sabahin 4.30’uydu burada, uyku sersemiydim de… Bi an kavrayamadim filan olanlari.

---
Simdi Cuma gunu gitmeyecegim icin ne bahane uydursam onu dusunuyorum. Eski sehrimizde de bankada isim var aslinda. O yuzden cumayi kirmam gerekiyor, is gunu orada olabilmek icin. Dogruyu mu soylesem, yoksa hastayim diye yalan mi atsam karar veremedim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Şimdi oralarda ne kadar makbule geçer güllaç değil mi? Tatil planlarına gelince, yazın yapılacak en doğru hareket

YesilErik dedi ki...

Galiba yalan soyleyecegim Mertcan. Sadece bir gun icin izin muhabbeti acmaya degmez diye dusundum.

Defnecim, evet, gullac gibi tatlilar pek degerli oluyorlar. Buradaki turk restoranlarinda sutlac, baklava veya yalanci kazandibi gibi tatlilar yapiyorlar ama daha ozel seyleri insan kendisi uretmek zorunda kaliyor ozledigi zaman. Bu sayede epey sey ogrendik mutfak konusunda.