Çarşamba, Mayıs 18, 2005

Ztar Wars

Geriye sayim basladi. 21 saat 37 dk sonra Sith’imiz intikamini alacak.

Dat dat dat dat da dat, dat da dat!!!!

Dat dat dat dat da dat, dat da dat!!!!

Ben ilk gosterime gitmiyorum, herhalde haftasonu bi ara izlerim. Episode I’in ilk gosterimine gitmistim 99’da, gencken :P Yeter. O daha bi anlamliydi bence, biletini bile hala sakliyorum. Zaten I ve II’nin yarattigi hayal kirikligindan hala kurtulabilmis degilim. O yuzden hic kuyruklarda muyruklarda bekliyemiycem, gencler beklesinler..

Sabah radyoda LA-Times-movie-critics abimizin dedigine gore Lukas amcam bu sefer de diyaloglar yerine special effectlerle communicate etmeyi tercih etmis. Her tarafta basbas bu Ztar Wars cokh bi karanlik olacak diye yaziyolar. Bakalim, gorecegizzz, ama ben hala cok umutlu degilim. I’deki o Car Car zalagi, II’deki Anakinle Padmenin cheezy romatizminden sonra iyice supheci oldum. Special effectler desen, ibadullah her tarafta var artik.

Ama olsun, gene de Ztar Wars. Eminim ki baslangictaki o logo cikip muzik basladigi zaman yine de cok heyecanlanacagim :)

2 yorum:

wizkid dedi ki...

Yegenim basimin etini yiyor "Light Saber fx" kilic isterim diye. Birde utanmadan linklerini gondermis mail ile..Internet seytan icadi bunu anladim.. Kotu bisi bu.. ne var sanki disarida arkadaslari ile misket oynasa ??

YesilErik dedi ki...

Olsun olsun, misket de oynasin ama Ztar Wars da izlesin cocukcagiz.