Pazartesi, Mayıs 23, 2005

Televizyonkoliklik

Itiraf ediyorum evet, ben bir televizyon koligim. Haftasonum Ztar Wars’la ve bir suru televizyon dizisiyle dolu dolu gecti. Nasil mi? Efenim, Cumartesi aksami Episode 3’u ikinci kere izlemeye gittim. Gene cok begendim. Ozellikle Hayden C.’i daha ayrintili inceleme firsati buldum, pek iyiydi ;) Sonra eve gelip Episode 5’i koydum, yarisinda uykum geldi. Ertesi gun Episode 5’i izlemeyi bitirip Episode 6’i koydum. Ikisini de kacinci kere izledigimi ne siz sorun, ne ben soyleyeyim. Kendime yalvardim, kalk su televizyonun basindan, gir bi banyo yap, sonra da alisverise git, evde agza atacak bir lokma bi sey kalmadi diye. Nerdee? Ancak Episode 6 bitince bu saydiklarimi yapabildim. Sonra aksamleyin adiler Episode 2’yi koymasinlar mi yayina? Kole gibi onun basina oturup onu izledim, sanki bir ay once kiralayip izlememisim.. Sonlara dogru Desperate Housewivesin son bolumu baslamisti, artik lutfedip aralarda ziplaya ziplaya filmin sonunu getirdim. Sonra Grey’s Anatomynin son bolumu basladi, tabii ki onu da izlemek zorundaydim. Sonra da yatip uyudum zaten. Cuma gununu de katarsak butun Ztar Warslari bir haftasonunda izleyerek kendimce bir rekora imza atmis oldum. Mutluyum gururluyum. Kendimi tebrik ediyorum. Soz onumuzdeki haftasonu daha yararli seyler yapicam.

-Merhaba, ben YesilErik ve ben bir televizyon koligim
-Merhaba YesilErik

Hiç yorum yok: