Cumartesi, Mayıs 21, 2005

C.tesi

Biraderle mesajlastik biraz once. Taksim’de en iyi arkadaslarindan biriyle beraber kafalari cekiyorlarmis. Keyfi boyle yerinde oldugu zaman beni aramasi veya boyle mesajla filan haberdar etmesi cok hosuma gidiyor. Halini gorseymisim aylarca dalga gecermisim onunla, iyi kafa olmus. Ayrica merak etmeyeymisim, eve taksiyle doneceklermis. Pasa kardesim benim yaa. Boyle zamanlarda tadindan yenmiyor gercekten de.

Dun aksam Erik’le ani bir kararla aksam yemegi filan yemeden Ztar Wars’u izlemeye gittik. Gittik, gorduk, begendik. Hatta o kadar begendik ki o gazla eve gelip hemen episode IV’u koyduk ve izledik. Bu sabah bile hala filmi konusuyorduk. Lukas amcam bu sefer parcalari iyi oturtmus yerine gercekten de. Bu aksam Erik’in bi toplantisi var, belki ben tekrar giderim diyorum izlemeye, ama cok kalabalik olur mu acaba, ne de olsa Cumartesi gecesi.. Bilmiyorum, bi bakacagim artik.

Iyi haftasonlari..

Hiç yorum yok: