Çarşamba, Temmuz 01, 2009

Aklima gelenler...

Off, bu yaz sicaklari da ne bunaltti filan yazmayacagim. Hava 20 C civarinda seyrediyor bugun zira. Biraz serinlik herkese iyi geliyor eminim.

Onumde ogrencilerin ilk lab raporlari var, okunmayi bekliyorlar. Her sey iyi gidiyor. Ogrenciler biraz zayif ama bakalim, gorecegiz.

Erik iki haftadir yok, Misir'a gitti. Kendi deyimiyle Bayrampasa'da. Bayrampasa'ya benziyormus Kahire. Fakirlik diz boyuymus, yemekler pek iyi degilmis, gittiginin ilk haftasi salata yedikten sonra motoru bozdu, ancak antibiyotikle iyilesti. Neyse yani, belki o kendi anlatir sonra, ama bloguna da yazmayali epey oluyor. Bir sekilde cok uzun geldi bu iki hafta ikimize de, sanki iki aydir yok gibi geliyor. Neyse ki yakinda geliyor.

Kirpicik cok tatli, her zamanki gibi. Separation anxiety olayi devam ediyor. Simdi sabahlari kalktigi zaman aliyorum kucagima, oturuyoruz beraber koltuga, bir 10-15 dk inmiyor kucagimdan, sariliyoruz birbirimize, butun gecenin hasretini gideriyoruz ana-ogul. Bazen tuvalete bile gidemiyorum birakip, hemen pesimden aglamaya basliyor.

Uyumayi ogrendik gibi. Bir haftadir sallamayi biraktik. Ilk dort gun epey agladi. Daha dogrusu ilk gun biraz agladi, ikinci gun cok daha az, sonra uc ve dorduncu gunler en cok. Besinci gunde artik aglamadi. Dorduncu gun en zordu, simdi ise gayet iyi. Yaptigimiz tam olarak Ferber mi emin degilim, kendimize gore kurallar koyduk biraz. Simdi de yatagina yattiktan sonra bir 5 dk kadar poposuna pitpit'la uyuyor. Ama bence normal, cunku yetiskin bir insanin da uykuya dalmasi biraz vakit aliyor sonucta.

Gecenlerde bir yurudu Kirpicik, ama sonra birakti. Gene her yere emeklemeyi tercih ediyor. Bir noktada yuruyecek. Bugunlerde en sevdigi sey annesinin kendisini kollarindan tutup gezdirmesi.

Gecen aksam Kirpicik uyuduktan sonra oyle televizyona bakiyordum. Before Sunset basladi. Tekrar izledim, cok guzeldi. Sonunu hatirlamiyordum, bu sayede ilk kez izliyormusum gibi oldu. Guzel de bitti bence. Hele o sonundaki sarkiyi cok seviyorum:Let me sing you a Waltz.

Hadi ben raporlarima donuyorum, yoksa cikamayacagim buradan aksama kadar.

Hiç yorum yok: