Çarşamba, Nisan 09, 2008

Nerde kalmistim?

Hafta sonu grip oldum. Ates falan olmadi ama yatirdi bir guzel. Sadece oksuruk surubu ictim, o da iyi geldi. Iki gun okula gelememek ve guzelim havada evde oturmak zorunda kalmak baydiysa da bugun okula daha taze ve bos bir kafayla geldim. Aradaki fark inanilmazdi. Arada boyle ayrilmak gerekiyormus meger.

Bizim ufaklikla pek bir egleniyoruz artik. Kipir kipir oynuyor. Onceki haftalarda nette bebeginizle konusun tarzinda seyler okuyup pek anlam veremiyordum. Daha cok kendi kendime konusuyormusum gibi geliyordu. Kendimi biraz aptal gibi hissediyordum. Ama bugunlerde bakiyorum, cenem durmuyor, sokakta yururken kendi sesimden irkildigim bile oluyor. Cok eglenceli, cok.

Yapilmasi gereken isler yavas yavas yapiliyor. Cumartesi bir mucize oldu ufak capli ve banyoya tas doseyecek birisini bulduk sonunda. Alt tarafi 10 m2 yer, ama iscilik fiyatlari inanilmaz astronomik. Yer kucuk oldugu icin daha da pahaliya cikiyor, tenezzul durumlari. Home Dep. veya Lowes'a kalsa, doseli olan vinil zimbirtiyi bile sokmekle ugrasmiyorlar. O kadar para verip bir de ben ugrasacam onu sokmekle. Gelen contractorlar ise her biri ayri bir alem. Biri tastan kaziklamaya kalkar, oteki iscilikten. Iki haftalik is icin (tas doseme arti boya) 4200 dolar istedi bir tanesi. Yani ayda boyle iki is alsa 8 binden fazla para yapacak. Malzemeler de dahil degil. Oh ne ala memleket. Biz bosuna okumusuz valla, o kadar kafa patlatip aldigimiz paralara bakinca komik kaciyor bayagi. Yasanilan sinir bozukluklari da cabasi. Yap yap, dene dene olmaz. Burda ne ki, dosuyon tasi, aliyon parayi, haydi bana eyvallah. Hep soylerim, bu Amerika'da zanaatkar olacaksin diye. Okumak neredeyse gereksiz bir aktivite yani bu alinan paralara bakinca.

Havalar super guzel gidiyor bu arada, belirtmeden gecemiyciim. Gerci benim yuruyus olayi yalan, belim cok agriyor ama yuzmek de daha zevkli olacak eminim onumuzdeki gunlerde.

Dun gene klinikten aradilar, bu sefer de demir eksigim varmis, demir takviyesi vermis doktor. Hayir, hakkaten uzuluyorum, cunku gercekten cok saglikli beslendigimi saniyordum; son bir aydir en azindan. Demek ki iyi emiyor bizim velet. Neyse ki dislerimden falan bir sikayetim yok, kalsiyumu duzenli aliyorum.

Seker icin yukleme onumuzdeki hafta yapilacak. Onu da cok kafaya takmiyorum korkarim. Ciktiysa cikti, napiim yani.

29. hafta ozetlerini dinlediniz.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Bende hamilelik sekeri cikmisti. Sinir birsey. Ben hamilelikte herseyi yerim, oh, artik istedigim kadar da kilo alirim diye planlarken... Sinir birsey dedim ya. Ama hergun dort kere parmaklarimi cizdirerek, yemeklere dikkat ederek kontrol altinda tuttum. Bebek dogunca da gecti. o) Umarim sana olmaz ama olursa da ne yapalim?

www.elifsavas.com/blog

Meltem Sozer dedi ki...

Hamileliğin en güzel kısmı bebeğin kıpırdadığını hissetmek herhalde :)

gochemoche dedi ki...

insallah hic bir problem cikmaz, seker yuklemesi biraz igrenc bisi , morali bozmak istemem ama en azindan psikolojik olarak hazirlikli git. yanina tuzlu bisi al, bir de bir sise su, verdikleri surenin sonunda hemen icersin. Bende hamile kalmak istiyorum hayirlisi ile ,annem eksit hacet dileme der :) bende bebek kipirtilarini hissetmek istiyorum, sabir sabir :)