Cuma, Mayıs 25, 2007

Önce özetler

Dün akşam animasyon filmi sevdamız bir tarafımızda patladı. Shrek 3’ü izlemeye gittik, berbattı.

Kendime sordum. Hayatımda bu hafta uğradığım kadar haksızlığa uğramış hissetmiş miydim kendimi? Hım hım. Evet, maalesef uğramıştım. Hayal kırıklığı da cabasi. Ama sonra bir şeyler düzelmişti sanki. Şimdi ise al baştan yapmanın yorgunluğunu ve sinir harbini yaşıyorum. Senaryo çok benzer, oyuncular farklı bu sefer. Ne güsel.

Bu hafta insanlar sanki sözleşmişçesine öküzce ve salakça davrandılar. Birbirleriyle alakaları da yok bu insanların. Bu durumda sözleşmemiş olmaları kuvvetle muhtemel. Gene kuvvetle muhtemel ki, benim çok üzerime geliyor bazı şeyler bu ara.

Sevdiğim bir sürü eski arkadaşımı gördüm geçen hafta sonu. Ne güzeldi kavuşmak. Bir tanesiyle konuşuyorduk. Çok mülayim, çok efendi denilebilecek bir karakterdedir bu arkadaşım. Görüştüğümüzde bana dedi ki, artık insanların öküzlükleri karşısında hemen tepki veriyormuş, katlanamıyormuş. Al benden de o kadar dedim. Ay niye böyle yaptı, niye şöyle dedi diye kafayı ben sıyıracağıma karşımdaki gördüğü tepkiyle yediği haltı sorgulasın biraz da. Neticede haltı yiyen o. Ben değilim ki... Oh be! Valla hayat böyle daha kolay geçecek gibi görünüyor. Bundan sonra böyle.

4 yorum:

ycurl dedi ki...

Ya acaba yasla ilgili mi bu? Ben de cok tepkili oldum hatta cok yakin olmayan birisi ise gorusmemeyi bile tercih ediyorum.

Sanem dedi ki...

Yaşla alakali olmasi muhtemel, alin benden de o kadar. Kimilerince ukalalik olarak da adlandirilsa bu tavrim, boyle daha rahatim, yaklaşmasinlar yakarim ;)

Defne dedi ki...

Al benden de o kadar! :)

cenebaz dedi ki...

Yok, yaşla ilgili değil. Olsa ben yapardım. Hala yapamıyorum şu tepki vermeyi. Sadece içime atıp tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış gibi oluyorum.