Pazar, Mayıs 13, 2007

Anneler Gunu Kutlu Olsun


6 yorum:

fethiye dedi ki...

Gercekten kutluyorum bu pankarti dusunup de hazirlayanlari! Baska acidan cekilmis bir fotografini daha gormustum baska bir sitede.

Yuzu kizariyor mu acaba?

Aslı Cin dedi ki...

Bayıldım bu pankarta, dün sabah gazetede görünce işte dedim benim Karşıyakam !!!

fethiye dedi ki...

bir de buradaki 9. fotoya bak can can: http://www.ntvmsnbc.com/modules/gallery/070512izmirmiting/default.htm

Operim ;)

fethiye dedi ki...

en iyisi bir daha yazayim ben adresi, sonu kesilmis, dogru durust cikmamis. Burada. :)

YesilErik dedi ki...

Baktim Fetcim. Butun fotograflari dun hatmettim zaten :) O slogan bir klasik oldu artik :)

cocuktancocuk dedi ki...

çok sey anlatıyor bu pankart bayıldım ben buna....halkın tepkisi cok guzeldi ama insallah sandıkkta da gösterebiliriz....sevgiler