Salı, Eylül 05, 2006

Cok yazik...

Surpriz olmadi ve tezkere kabul edildi.

Yaziklar olsun.

Turkiye icin yeni bir donem basliyor simdi. Sadece guneydogudan degil Lubnan’dan da aci haberler alacagiz artik. Allah dayanma gucu versin milletimize. Hesabini sormaliyiz bunun milletce.

Icim s1k1liyor. Donup bakiyorum Ataturk ne anlamli soylemis:

…iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri, şahsî menfaatlerini, müstevlîlerin siyasi emelleriyle tevhid edebilirler…

9 yorum:

Pareo Anne dedi ki...

Allah sonumuzu hayır etsin...
nasıl günler bizi bekliyor, düşünmek dahi istemiyorum...
halka rağmen, herşeye rağmen alınan kararlardan biridir bu da.

Nes london-ist dedi ki...

Ata'nın lafını hatırlatman ne uygun düşmüş,gelmedi ki onun gibisi bir daha anasını satayım.

ibeking dedi ki...

işte böyle yeşil erikcim..şaka gibi..

Gün dedi ki...

Yazdıklarına noktasına kadar katılıyorum, kolay hariçten gazel okumak, o yanan anaların yüreğine sorsunlar bir de :(( Allah sonumuzu hayır etsin...

ZeYNeP dedi ki...

Elne saglık.!
Kimi kimden korumaya gidiyoru oraya ne barısı ? BArıs mı, insanlık mı? ordakiler bunu bilir mi ?Bilselerdi bize bunca şehidi bırakırlarmıydı? Tabii askerlik yatmak değil demi?Gidip pisi pisine olumle savasaksın orda hatta yetmez olup geleceksin tabutunla buraya. Ancak kafi gelir bu hükümete, oğlu yan gelip yatsın. Şükür bizim evlatlarımız var vatanı koruyacak !....
Sinirlerim zıpladı dun gecede yazacaktım sana vaktim yetmedi bugun yazmazsam catlarım.Ziraa geceden beri hırsım içimde kaldı. Gun boyu izledim vakit buldukca Tv yi. Birileri 1 cıkıp acıklama yaptı kendince ? KENDİNCE AMA....

Kusura bakma erikcim ama sinirliyim idare et.Ülkemi guzel vatanımı cemaatler sarmıs, linç alısılır duruma gelmiş? ama tepedekiler ne yapıyor hiç!....
AH ATAM AHHHH GORME BU GUNLERİMİZİ GORME. Bu gunler için savaşmadın sen örümcek kafalılarla ama ..İşte....

Figen

me dedi ki...

ne acı değil mi Yeşilerikim?Evlatlar ölmüş umurlarında mı ,amaç sevimli görünmek...

huysuz dedi ki...

yeşilerikçim, evet, dediğin gibi sürpriz olmadı ve boğazımıza bir yumru daha oturttu bu karar...
umutsuz ve mutsuzum.

YesilErik dedi ki...

Katiliyorum dediklerinize arkadaslar. Ne soylesek az... Gercekten Allah sonumuzu hayir etsin.

Aslı Cin dedi ki...

Aksinden ümidim yoktu zaten :( Adresim değişti haberin olsun aslicin.blogspottayım