Perşembe, Temmuz 06, 2006

Bi gittik geldik biz


4 Temmuz 2006
Video sent by yesilerik

14 yorum:

ycurl dedi ki...

Hos gidip hos gelmissiniz. :))

fethiye dedi ki...

tatil de iyi gecmise benziyor ;)

Donna Quijote dedi ki...

böyle bir kacamaga ihtiyacim var benim de. tatli neydi kuzum?

Nes london-ist dedi ki...

romantik bir kısa filmin fragmanı sanki..ço hoş..

YesilErik dedi ki...

Hojbulduk! Tatil guzel gecti ve yer yer de romantikti :) Darisi gidemeyenlerin basina.

Donna, birinci tatli flan uclusu. Biri cikolatali, biri grand marnier'li flan, digeri de klasik krem brule. Ikinci tatli kafam buyuklugunde bir dondurmali profiterol(du). Cekmeye firsat oldugunda sadece sosundan kaldi korkarim :P

Cerise dedi ki...

Uff tatlılara bayıldım!
Gezdiğiniz gördüğünüz, yediğiniz içtiğiniz sizin olsun da o kabuklu mabuklu sahil neredeydi ben onu merak ettim.

bgm dedi ki...

Ben de tatile gidebilmek istiyorum!

crystalsdreams dedi ki...

tatil güzel,siz güzel netççe itibariyleee, filmcik de çok güzel:)
yeni filmciklerini bekler,yeni kumsallara yelken açmanızı dilerim:)
bi de nireye gittinis diye merak ettiğimi eklerim:)

Gün dedi ki...

Hellim peynirini ben de bu şekilde kızartırıp pazar kahvaltılarında :)
Tatiliniz harika geçmiş anlaşılan. Darısı başımıza...

Zeynep M. TÖRE dedi ki...

hosgittiniz ve dondunuz.
Sefaniz olsun.

Minik Patikler dedi ki...

hic goremedik ama :( biz

YesilErik dedi ki...

Tesekkur ederim, iyi geliyor bir kac gun de olsa uzaklasmak. Darisi gidemeyenlerin basina diyelim tekrar :) Filmi bir sure daha public tutabilirim sanirim, ayarliyorum birazdan.

Gittigimiz yer de Karolayna eyaletinin kuzeydeki kiyilariydi. Biz de boyle bir yer beklemiyorduk. Dogrusu Florida'dan cok daha fazla hosumuza gitti etraf. Deniz ayni deniz zaten, sadece kumun rengi degisiyor.

Doruk dedi ki...

Hellimi görünce "Kıbrıs'a mı gittiler acaba ama yok canım o kadar uzağa niye gelsinlerki, gelseler Türkiye'ye gelirlerdi vs." diye epey düşündüm kendi kendime:) Neyse yorumlarda soruma cevap buldum. İyi etmişiniz canım benim, kaçamaklar güzeldir:)

(Bu arada Donna kuzum, sen yeni Türkiye kaçamağından dönmedin mi, gözün doysun:)

Minik Patikler dedi ki...

Ne guzel :)