Çarşamba, Mart 01, 2006

Kulak dolgunlugu?

Iyi ve nitelikli haberler, hikayeler dinlemeye bile doluyor mu insan? Sabahlari NPR’dan haberleri bile yari dinler yari dinlemez bir halde oluyorum cogu zaman. Baskan Pust bunu dedi, Irakta surasi bombalandi, gene 30 kisi oldu gibi haberlere fazla mi alistim? Yoksa sabah kahvesini kestigimden beri cok mu sersem gibiyim? Hele aksam eve donerken kafam iyice kazan gibi oluyor, hic bir sey dinlemek istemiyorum, ne haber, ne muzik. Yemek hazirlarken genelde bir sitcom’un kahkahalari oluyor arka planda. Bos gozlerle ona bakiyorum bir sure. Onu da kendimi vererek en son ne zaman izledim hatirlamiyorum, hep izledigimiz bolumleri veriyorlar zaten.

1 yorum:

YesilErik dedi ki...

Bilmem ki EBcim, ne guzel ozetlemissin sen oyle benim yaptiklarimi :) Tatli kiz.