Çarşamba, Mart 29, 2006

Bulanik yazi

Gittim. Baharin sicakligini hissedemedim ama acan bahar dallarini ve erguvanlari gordum. Geldim. Burada ise hava boktan, bahar ortalarda yok hala. Sonra isler boktan. On yuz bin kere yaptigim ve olan sey on yuz bin birinci kere yaptigimda olmamaya karar verdi. Simdi oturup dusunmem gerekiyor, nerede ne hata yaptim allahim? Neydi gunahim? Bazen dusunuyorum, bir isim olsa, isyerinde birakip gitsem, arkama bile bakmasam. Yayin yapmissin yapmamissin, kayitlara gecmissin gecmemissin, hiiiiic onemli olmasa. Hala ayni tur bir ise devam etmek istiyor olmakla aklimi kacirmis olmaliyim. Ya da bir cesit mazosist.

“Eskisehir”deydim. Hem ziyaret hem ticaretli hos zaman gecirdim. Sevdiklerimin bazilarini gordum, goremediklerimi tesadufen gordum, yakalandim, mahcup oldum. Sevmediklerimi bile gormek iyiydi. Simdi geldim, bu bokun icine gomuldum. Bugun de asil yayinimla ilgili benden bagimsiz cok ic acici baska bir haber daha aldim. Hani aylar once yazmistim, guzel bir sonuc alindi bilmem ne filan diye. Sonucu alan sevgili AK beyefendi sonuclari tekrar alamiyormus, bir yanlislik olmusmusmus da bIk bIk da bik bik. Butun deneyleri tekrar ediyor. Benim butun iki senelik calismanin yayinlanmasi sallantida su an. Peki yazdan beri akli nerdeydi bu cocugun ilk sonuclari alirken? Bizim sumsuk hoca da git sen de konus onunla, beraber baski yapalim diye bana mail atmis. Gittim konustum. Dedim bak evladim, senin bu is olmazsa benim is de yatiyor. Ona gore lutfen su sonuclari bi hallet. Goreceez bi halta yarayacak mi. An geliyor avaz avaz bagirmak istiyorum, bi de bir seylere cok pis tekme atasim geliyor. Sonra balon gibi sonuyorum. Yoruluyorum galiba.

2 yorum:

ycurl dedi ki...

yesilerikcim benim de onume gelene bir tekme atasim var... Ayarlayabilirsem geleyim diyecegim ama burada mahsur kalacagim bir sure daha. Hic hevesim kalmadi benim hele bazi sonuclari zorlamaya baslayinca... Off mailine cevap verdim ama oyle kotu bir ruh hali ile o yuzden kusuruma bakma..

YesilErik dedi ki...

Yok canim, ne kusura bakmasi, askolsun. Hem kusura bakacak da bir sey yoktu ki mailinde. Ben de sana cevap yazdim.

Onumuze geleneeeee bir tekme!! :)) Hosuma gitti bu :))))