Çarşamba, Kasım 23, 2005

Sanal miyim mi?

Bi kere butun “internet”ler “interney” olursa cevaplarim bu sorulari… Niye mi, biz oyle diyoz, o yuzden. Simdiiii, ne kadar sanalim?

1- Günde kaç saat Interneydeyim?

Gunduzleri 9-10 saat, aksamlari yarim saat, haftasonlari daaa 1 saat civarinda.

2- Herhangi bir mesajlaşma yazılımı kullanıyor muyum?

Evet, kullaniyom.

3- Kaç tane mail adresim var?

Kac tane vaaaaar? Sanirim 6. 3’uyle yakindan ilgileniyorum.

4- Benimle bütünleşen bir nick namemim var mı?

Malesef… Gercek ismimin carpitilmis bir versiyonu var. Benim birader yillarca surukledi bu isi, ben de sonunda galiba iyice benimsemisim, gidip o isimle bi email adresi bile aldim. Kafama edeyim, kasindim resmen..

5- İnterney ortamında tanışıp gerçek yaşamımda pekişen arkadaşlıklarım var mı?

Valla yeni yeni oluyo bloglar sayesinde.. Ama daha henuz kimseyle fiziksel olarak tanismadim. O yuzden ne kadar pekistigi konusunda bi yorumda bulunamayacagim. Pekismeye aday arkadasliklarim oluyor diyeyim.

6- İnterney üzerinden alışveriş yapıyor muyum?

Yes patates, yapiyorum. En cok kitap ve fotograf ciktisi satin aliyorum. Bilgisayar parcasi neyin aldim bi kere. Kiyafet miyafet almam. Bi de hediye gondermek icin cok pratik oluyor, oyle de kullaniyorum. Ha, en onemlilerini yazmayi unutuyordum yaw. Telefon karti satin aliyorum manyaklar gibi. Bi de ucak bileti aliyor(d)um. Haaa, asil en onemlisini yazmayi unutmusum. Bu Netflix denen adi sey cigerimi soktu benim cigerimi. 2 haftalik free trial aldim, sonra uyelige terfi ettim ve 6 ay iptal edemedim. Benim gibi enayiler yuzunden zengin oluyorlar, bunun da farkindayim tabii.

7- Lütfen şu cümleciği iki saniye düşünüp aklınıza ilk gelen cümleciği yazınız. “Ya Interney olmasaydı?”

Zicmistik efenim. Zaten su halimizle bile gurbette zor dayaniyoruz, interneysiz ne halt ederdik bilemiyorum. Sonraciima, biz daha onceleri herhangi bir seyi merak ettigimiz zaman nereye ve kime basvuruyormusuz, hiiiiiiic hatirlamiyorum.Bilmemek degil ogrenmemek ayibi bence bilmemek degil, interneyden hemen ogrenmemek ayip olarak degistirsek yeridir.

7 yorum:

ycurl dedi ki...

netflix olayina ben de sarmistim bir aralar. Farkettim ki cok film seyrediyorum sonra biraktim simdi de hic seyretmiyorum :)

YesilErik dedi ki...

Sen gene iyi alip izlemissin Ycurl. Ben alip tursusunu kuruyordum filmlerin, patladi resmen. Ondan sonra da blockbustera uye olduk, aynen o da patladi. Zorlayinca izleyemiyoruz biz galiba :)

yemekvebiz dedi ki...

benim icinde sanirim internet olmasaydi gurbet iyice cekilmez olurdu, bir an once pili pirti toplar giderdim bu ulkeden :))

Hindi pistimi ?

zeynep

YesilErik dedi ki...

Yok Zeynepcim :) Yarin pisecek hindi. Siz de yapiyor musunuz?

yemekvebiz dedi ki...

Yok biz Hindi sevmiyoruz,
ben Keskek dovecegim, bugun ise gelirken slowcooker'a koydum, aksama gittigimde pismis olur,
arkadas kestaneli tavuklar yapacak,
dilerseniz siz bize gelin, Keskegim guzel olur, cagirmadi deme bak sonra :))
sevgilerimle simsicak Houston'dan

zeynep

YesilErik dedi ki...

Inanir misin, cok duydum bu Keskek'i ama hic yemedim Zeynepcim. Sagol nazik davetin icin. Insallah gelmek ve tadina bakmak isterim bir gun. Iyi tatilleeeerrrrr....

pino dedi ki...

Tesekkurler yesilerikcim beni kirmayip cevapladigin icin...