Salı, Ağustos 30, 2005



Zafer Bayrami kutlu olsun.

5 yorum:

fethiye dedi ki...

ben tesekkur ederim cevapladigin icin. cok guzel yazmissin, benimki gibi yavan olmamis ;)

YesilErik dedi ki...

Ay askolsun Fethiye, olur mu hic oyle sey.

fethiye dedi ki...

Olur olur. Hatta oldu bile. Kanitini da okudun sitemde.

uykusuzadam dedi ki...

Ben bu aralar bulaşık yıkarken, çöpleri atarken, arabamın patlayan lastiğini değiştirirken bile mutlu oluyorum, çünkü ilk kez bunları kendim için yapıyorum :)

Hahahah tabii ne kadar daha bunlarla mutlu olmaya devam ederim, bilmiyorum :)

YesilErik dedi ki...

Fethiyecim, ben yazdiklarini zevkle okudum dogrusu.

Uykusuzadam, sana kisaca Uykusuz diyebilir miyim? :) Bence bu tur kucuk mutluluklar senin yeni yasamindan ve yaptigin secimlerden ne kadar memnun oldugunun bir gostergesi. Ne mutlu sana.