Çarşamba, Ağustos 24, 2005

Hediye mevzuu

Erik’in dogumgunu cok yakin ama ben bu sene hic de ozel birseyler yapamadim onun icin. Oyle pat diye yaklasiverdi ozel gun. Erkeklere hediye almak ne de zor bir sey. Ustelik uzun sureli bir beraberlikte hediyeler konusunda yaratici olmak gitgide zorlasiyor. Ama hicbir sey almamak da daha kotu. Evet, onu da yasadik tabii ki. Hayatim, aklima ozel bir sey gelmedi, ben de siradan olmasindansa hic almayayim dedim. Oyle mi, peki.. Bohuyyyyyyyyyyyyyy :( Insan bekliyor ufak da olsa bir seyler. En son olayimiz bana yildonumu hediyesi olarak ev aleti alinmasiydi. Hayir aleti sadece ben de kullanmayacagim, beraber kullanacagiz besbelli. Belli ki yaraticilik konusunda s1k1nti cekilmis. Halbuki bir bayana alinabilecek o kadar cok sey var ki. Sahsen ben en basitinden bir kolye ucuna bile fitim yani. Ufak ama daha ozel bir seyler. Galiba Erikcim hediye secme konusunda biraz farkli dusunuyor. Bak, ne kadar bencil bir insanim ben ya. Laf nereden nereye geldi. Ben daha Erik’e alacak bir cop bulamamisken onun bana aldiklarini cekistiriyorum. Oha yani. Izninizle bir delik bulup kafami icine sokmak istiyorum. Bu arada aklima birseyler gelir belki.

12 yorum:

wizkid dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
wizkid dedi ki...

aslinda bayanlara hediye almak hakketten cok zor.
benim nacizane onerim cok fonksiyonlu elektronik oyuncaklardan yana. Eger o beyenmiyorsa benim dogumgunu yaklasiyor bana gonderirsin pekte sevinirim yaban ellerde :p

wizzzzz

Adsız dedi ki...

sevgili yeşilerik hediye konusunda oldukca zorlanan biri olarak sana yardım etmek isterim. Aklımda çok değişik bir fikir var onu da bir arkadaşım söylemişti bana. maliyeti oldukça düşük, çok romantik ve ince bir hediye tabii eşin çikolata seviyorsa..

sevgiler ilknur

dreambyduru dedi ki...

ben de şu an tam da senin durumundayım...alınabilecek tüm ilginç şeyleri elektronik oyuncaklar da olmak üzere aldım ve çok az zamanım var, çok param da yok, kara kara düşünüyorum...küçük özel şeylerden oluşan bir kutu yapmayı (en sevdiğ çikolta, en sevdiği içki v.b.) düşünüyorum ve kısa bir kaçamak(sürpriz)

ve kesinlikle katılıyorum ki erkeklere hediye almak çok zor ve ben gömlek, azak gibi hediyelerden nefret ederim, ona yakışan birşey gördüğümde zaten alırım özel güne gerek yok, önemli olan üzerine düşünülmüş ona özel şaşırtan bir hediyedir...ve bu çok zor...belki de bu yüzden özel ve güzel...

YesilErik dedi ki...

Dun alisverise ciktim ve hediyeyi aldim arkadaslar. Pek ozel olmadi sanki ama en azindan sevdigi bir seyler aldim; dvd ve muzik cdleri. En azindan bir aylik bir eglence onu bekliyor aksamlari. Bikmadan usanmadan pespese izleyebiliyor.

Elektronik oyuncak fikri ilgincmis Wiz, Erik de lego filan cok sever aslinda. Ilginc bir sey olursa neden olmasin.

Sevgili Ilknur, bu yili kacirmis oldum gibi gorunuyor ama sirada yilbasi var, yildonumu var. Cikolatayi da cok severiz, fikrini paylasirsan cok sevinirim.

Pirikcim, gomlek ve kazak konusunda aynen. Zaten ben almasam gidip kendine bi sey alip edecegi yok adamin. Ama bazen gene de hediye olarak da aliyorum. Sen guzel ve ozel bir seyler planlamissin bile bu yil bence. Pirikin cok hosuna gidecektir eminim.

Aksesuar konusunda da bunu bildigim iyi oldu Mertcan. Fazladan bir kravat daha fazla olmazsa mesela ne iyi gercekten de. Bir iki hediyede bir ondan alinabilir o zaman.

Adsız dedi ki...

Sevgili Yesilerik şöyle okudumda verilen fikirler genellikle kişisel zevkler doğrultusunda olmuş,, belki aralarından bazıları işe yarayabilir ama bence bu tarz şeyler çok klişe! belki benim de bir öneri getireceğimi düşünüyorsundur.. hayır yapmayacağım! çünkü yapacağım öneri ne kadar mükemmel olursa olsun.. sana, sana ve eriğe göre klişe kalacaktır.. dünyanın en mükemmel önerisi bile olsa!

Bence eriği eminim uzun zamandır tanıyorsun, uzun derken 6-7 seneden bahsediyorum.. tanıdığın bu süre içinde eminim milyon tane detay göstermiştir.. bunları toparla.. okuduğu kitaptan tutta , hayallerindeki ortak noktalara, yaptığı veya yapmak istediği koleksiyondan tutta sürekli takip ettiği dergiye kadar.. mesela sürekli takip ettiği derginin ilk sayısı enteresan bir araştırma konusu ve şaşırtıcı da bir hediye olabilir.. ya da koleksiyon yapıyorsa mutlaka eksik bir parçası vardır.. o parçayı sağlaman.. ha bu söylediklerim zaman alıcı ve birazcıkta uğraş isteyen şeyler olabilir ama hangimiz hediyelerde ki -maddi- değere bakıyoruz ki? önemli olan o hediyenin taşıdığı anlam! belki hediyenin ne olduğuna değilde anlam olarak ne kadar ağır olabileceğinden yola çıkarsan daha enteresan şeyler çıkabilir ortaya..

neyse , sana kolay gelsin.. işin zor :)

Adsız dedi ki...

icinde bulundugun durum zor,
biz boyle bir sorun yasamiyoruz, cunku boyle gunler bizim takvimimizde yok, sen bana sunu aldin, ben sana bunu aldim laflarini toptan yok ettik, kim ne zaman isterse birseyler alir, gun beklemek anlamsiz geliyor bize,
sizde deneyin ne dersiniz...

YesilErik dedi ki...

Sevgili Jack, haklisin aslinda. Yani bu hediye konusunun tamamen kisisel oldugu konusunda. Yine de incelik gostererek kendi kisisel tercihlerini anlatip paylasmasi cok hos herkesin. Hem belli olmaz, cikiverir belki bir seyler, bi paralellik oluverir hayatlarda.

Sevgili Mine, uygun bir seyler gordugumde aliyorum ben de ozel bir gun mu degil mi bakmadan. Onun tadi da baska oluyor. Ama ben gene de bekliyorum, ille de bekliyorum galiba ozel gunlerde bi seyler.

Adsız dedi ki...

Sevgili yeşilerik sana hediye fikrimi buradan mı yazayım bana mail adresi yazar mısın? ne kadar çok duyulursa orijinalitesi bozulur gibi geliyor bana. Ben ilk duyduğumda çok etkilendim ve yaptım. Çikolatayı çok sevmeyen sevgilim bile etkilendiğine göre sanırım güzel bir yol. sevgiyle

ilknur

YesilErik dedi ki...

Iyice merak ettim simdi ben bunu :)Nasil istersen sevgili Ilknur, benim icin buraya yazmanin bir sakincasi yok. Ben sana adresimi de vereyim: yesilerik1@yahoonoktacom. (Yakinda bunu bir link olarak koysam iyi olacak sanirim.) Cok tesekkurler.

Adsız dedi ki...

sevgili yesilerik e-mail'i gönderdim. henüz okundu bilgisi almadım. umarım bi yanlıslık olmadı gönderirken. sevgiyle

ilknur

YesilErik dedi ki...

Emailini aldim Sevgili Ilknur. Cok sevimli bir sey hakkaten. Sagolasin vakit ayirdigin icin, tesekkurler.